تقدیرم این چنین بوده . . .

تبادل آدرس وبلاگ

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ

ُسلام به همگی . امروز آدرس جدیدم و واسه دوستام فرستادم . هرکی از قلم افتاده یا هر کی میخواد  آدرسش تو پیوندهای وبلاگم باشه برام نظر بذاره لطفا . . . 

نظرات  (۶)

سلام عزیزم.ممنونم که ادرس جدیدت بهم دادی.وب جدیدت مبارک
پاسخ:
مرسی عزیزم . قربونت . رمز هم چشم 
رمزت هم میشه بهم بدی؟
ممنون عزیزم که یادم بودی :*
سلام خانمی ممنونم از ادرس دادنت نبودی منم پشت صحنه هستم حس نوشتن نیس
پاسخ:
قربونت عزیزم . چرا پشت صحنه ؟ منم حسش نیست ولی با اصرار دوستای گلم دوباره دارم راه میندازم 
رمز بذار :)
سلام چطوری؟ یه مدت خیلی طولانی گمت کرده بودم. خوبی؟ می گم من رمزتو گم کردم می تونی برام دوباره بفرستی. مرسی عزیزم.
پاسخ:
سلام. خوبی ؟ یه مدت ننوشته بودم . رمز و برات فرستادم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی